Poziv za iskazivanje interesa za korištenje prodajno-prezentacijskih kućica na „Trgu tradicijskih obrta“

Turistička zajednica grada Varaždina
27. veljače 2025. godine objavljuje

P O Z I V
za iskazivanje interesa za korištenje prodajno-prezentacijskih kućica
na „Trgu tradicijskih obrta“ Varaždin

Turistička zajednica grada Varaždina objavljuje poziv za iskazivanje interesa za korištenje prodajno-prezentacijskih kućica na Trgu tradicijskih obrta u Varaždinu. Poziv se raspisuje za pet prodajno-prezentacijskih kućica.

Prije više od dva desetljeća postavljen s ciljem očuvanja i prezentacije tradicijskih vrijednosti Varaždina Trg tradicijskih obrta danas je nezaobilazna turistička lokacija.

Trg je smješten na proširenju Uršulinske ulice i otvoren je od travnja do listopada, a sukladno vremenskim uvjetima te prema potrebi i u ostalim mjesecima. Radno vrijeme je od utorka do nedjelje, od 10 do 18 sati, ponedjeljkom zatvoreno.

Prodajno-prezentacijske kućice daju se na korištenje bez naknade na rok od 3 godine, a s odabranim korisnicima potpisat će se Ugovor kojim će se precizirati svi elementi suradnje kao i mjere u slučaju nepoštivanja istih.

I. Poziv se upućuje proizvođačima predmeta tradicijskih obrta registriranim na području Varaždinske županije:
Licitarski proizvodi, keramičarski proizvodi, lončarski proizvodi, drvene igračke, tradicijski predmeti od kože, pamuka, lana, vune, čipke, metala, stakla, tradicijski nakit, tradicijske slastice i slično.

II. Prijava na Poziv treba sadržavati sljedeću dokumentaciju:
a. popunjeni Obrazac TTO/2025 i Izjavu TTO/2025
(Obrazac i Izjavu moguće je podići u Turističkoj zajednici grada Varaždina, I.Padovca 3 ili preuzeti na www.visitvarazdin.hr),

Prijavni obrazac (pdf) ili Prijavni obrazac (word)
Izjava uz prijavni obrazac (pdf)

b. Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta ne stariji od tri mjeseca od dana objave ovog Poziva (27.2.2025.) – može se dostaviti neovjerena kopija,
c. dokaz o nepostojanju nepodmirenih financijskih obveza prema Gradu Varaždinu (Upravni odjel za financije, proračun i javnu nabavu, Franjevački trg 5),
d. popis i fotografije proizvoda za izlaganje odnosno prodaju na Trgu tradicijskih obrta.

III. Uz obavezne elemente iz točke II posebno će se vrednovati sljedeći kriteriji:
a. kompatibilnost asortimana s tradicijskim proizvodima – replika tradicijskog proizvoda ili izrada proizvoda na tradicijski način,
b. vlastita proizvodnja i mogućnost prezentacije izrade proizvoda (segmenta proizvodnje),
c. mogućnost dostupnosti izvan radnog vremena po prethodnoj najavi organizatora

IV. Način dostave prijava i rok za dostavu prijava:
Prijave se šalju preporučeno na adresu Turistička zajednica grada Varaždina, I. Padovca 3, 42000 Varaždin, ili se mogu predati osobno u uredu Turističke zajednice grada Varaždina, I. Padovca 3.
Prijave se dostavljaju u zatvorenoj kuverti s naznakom “Trg tradicijskih obrta 2025 – iskazivanje interesa za korištenje kućice”.
Rok za dostavu prijava je 12. ožujka 2025. godine, do 12 sati, bez obzira na način dostave.

V. Komisija za odabir ponuda TZG Varaždina izvršit će pregled pristiglih ponuda i odabrati novog korisnika u roku od 5 dana od završetka Poziva.
Korisnici će se objaviti na službenim stranicama Turističke zajednice grada Varaždina, www.visitvarazdin.hr.
S odabranim korisnicima sklopit će se Ugovor najkasnije u roku od 5 dana od dana objave rezultata Poziva.

VI. Nepotpune prijave neće se razmatrati.

VII. Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj Poziv u bilo kojem trenutku, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu, a sve bez ikakvih obveza ili naknada bilo koje vrste prema ponuditeljima.


IZBOR NOVIH KORISNIKA PRODAJNO PREZENTACIJSKIH KUĆICA NA TRGU TRADICIJSKIH OBRTA, 18.3.2025.

Na Javni su poziv pristigle prijave:

  1. Domaća radinost Davor Pahić
  2. Fantasy art, obrt za izradu nakita, suvenira i ostalih rukotvorina, Sonja Novak
  3. Alhena j.d.o.o., Fedra Pavelić
  4. Bee Power j.d.o.o., Elizabeth Wilson
  5. VŽ Shoes, obrt za proizvodnju obuće, Zoran Vinceković
  6. Udruga starih zanata Varaždin, Damir Herceg

Komisija za odabir ponuda TZGV dana 18.3.2025. prihvatila je sve prijave.

S korisnicima će se sklopiti ugovor na 3 godine u kojima će se precizirati svi elementi suradnje kao i mjere u slučaju nepoštivanja istih.

Vaše mišljenje nam je važno

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Ukoliko nastavite s pregledavanjem ove stranice pretpostavit ćemo da se slažete s tim. Više na stranici Izjava o kolačićima

Skip to content